piątek, 15 października 2010

Miś wybiera się w podróż...i dlaczego mnie nie widać?

Sprawa pierwsza:
Misiaczkowe Candy zakończone, a on sam zamieszka u Ani i jej córeczki. Cieszę się że akurat tak trafiło, bo pociecha z pewnością zaraz zaadoptuje miśka :). On jest już cały w kwiatkach, że niedługo pozna swoją nową przyjaciółkę. Obojgu życzę szczęcia i długoletniej przyjaźni ;)


Sprawa druga:
Na Waszych blogach, u tych, które mnie mają w swojej liście blogów, nie widać mojego avatara (czy jak się tam na ten znaczek,na którym jest umieszczone mini zdjęcie najnowszego posta mówi)...dlaczego ?
Gdzie musiałabym to zmienić?
Kto wie i pomoże?

Sprawa trzecia:
Odwiedziny na starociach i mini srebrna zastawa, składa się co prawda tylko z pucharka i dzbanuszka, ale mnie się spodobała. Srebro to to nie jest, ale pięknie wygląda. Tylko co ja z tym będę robić, kto ma pomysł na wykorzystanie, oprócz oczywiście celów ozdobnych. Czyżby to było na śmietankę do kawy i mini kosteczki cukru ...?
Nadmienię jeszcze hortensję, którą widać w tle, kupiłam dzisiaj w kwieciarni w celu zasuszenia i tutaj znowu pytanie; czy suszyć najlepiej już teraz kiedy jest w pełni rozkwitu wieszając ją kwiatostanem do dołu i w temperaturze pokojowej ?
Za wszystkie komentarze i porady wielkie dzięki już teraz!


14 komentarzy:

  1. gratulacje dla zwyciężczyni :D piękne drobiazgi srebrne ... można tak jak napisałaś do cukru i mleczka albo jakieś drobiazgi w nich trzymać :D może coś w ustawieniach zmieniałaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne sosjerka.
    gratulacje zwyciężczyni.
    Mam pytanie jak wstawiasz zdjęcia???u mnie zdjęcia wariują

    OdpowiedzUsuń
  3. Wstawiam przez Picassa Album i URL,Czyli pierwsze obrabiam zdjecia (niekoniecznie) i sciagam zdjecia do albumow Picassy a pozniej stamtad dodaje wlasnie przez URL na bloga...
    A co dzieje sie z Twoimi?

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuuper naczynka!!! :) Kurcze, wszystko można w nich trzymać,(w sense, że wszystko co do głowy przyjdzie). Pierwotnie chyba na słodycze były, może konfitury, śmietankę itp.
    A hortensję zasuszam kiedy już na krzaku pierwszy przymrozek ją chwyci, wtedy ładny kształt płatki zachowują. Kiedy spóbowałam "bez przemrożenia", to płatki się pozwijały...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni i jej córci:)
    Pojemniczki można wykorzystać jako pojemniki na łakocie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje:) Ależ jestem szczesliwa, że to mnie wylosowalas:) Jednak jestem pod szczsliwa gwiazda urodzona:) Dzisiaj Emilce pokazałam Misia to chodzila całe popołudnie i mówiła Miś moje, moje haha a jak pytałam czy bedzie go kochac to mówiła że tak i mocno raczki dookoła siebie zawijała żeby pokazac mi jak mocno:) Jestem pewna , że jak Mis do nas zawita to bedzie bardzo mocno Kochany, nawet imie już ma, według mojej córci bedzie to Duduś hahah:) Jeszcze raz dziękuje i gorąco pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ piękne sosjerki...?i hortensje prześliczne !Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje wygranej. Odnosnie zmian na blogerze nie potrafie Ci niestety pomoc. Nie znam sie na tym. Ja mam ostatnio problemy ze wstawianiem zdjec stad zainteresowal mnie Twoj sposob przez Picasse. Mam identyczne pojemniczki jak Ty, tylko jescze z malutka tacka. Tez je lubie. Stawiam tradycyjnie smietane i cukier w nich, ale oczywiscie mozna tez inne drobne rzeczy podawac. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje!! :) Sliczne sosjerki :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przegapiłam misiowe candy , śliczne sładziaki , cieszę się ,że trafiły w dobre ręce - gratuluje Zwyciężczyni !
    Kolejna skrzyneczka , piękna ,ślubna pamiątka , subtelny wzór . Lalki w Twoim wykonaniu są takie ładne i każda inna , dbasz o szczegóły i od pierwszego spojrzenia widać kim laleczka jest z pochodzenia .
    Moje hortensje / różowe/ zrywam w trakcie kwitnienia w suchy dzień , wieszam do góry łodyżkami w suchym przewiewnym miejscu. Gdy wyschną układam je w wazonie lub dzbanku , wkładam do środka suchy oasis , aby się nie przemieszczały .Kwiaty zawsze po ususzeniu ciemnieją , dlatego lepiej je suszyć w ciemnym miejscu .
    http://www.zielonyogrodek.pl/ogrody/kacik_wypoczynkowy/porady/61-jak_zasuszyc_kwiat_hortensji.html

    Dzbanuszki mają b.ładne wzory , a w środku są białe , ja bym je wykorzystała jako cukiernicę i śmietannik .Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje.Dzbanuszki wyglądają interesująco

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, ze nie ja wygrałam. Szczęściarze gratuluję. Za zabawę dziękuję. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń