poniedziałek, 8 marca 2010

8 Marca

Najpiękniejsza moja Ewo....

* * *


Najpiękniejsza moja Ewo,
Czy posadzisz ze mną drzewo?
Czy zbudujesz ze mną domek
Byśmy mogli siedząc obok
I trzymając się za dłonie
Patrzeć w ogień,
który płonie

Sypiąc iskry naszych pragnień...?

A, gdy już będziemy starzy -
Zakurzeni wspomnieniami -
Czy w tym świecie co za nami
Odnajdziemy ślady marzeń,

W naszych myślach
już pogodnych...
ukojonych w snach łagodnych?

Czy, gdy już będziemy sami -
W Wielkiej Ciszy Blasku Pełnej,
to zostanie w nas, gdzieś na dnie
Ta nadzieja, co przytrzyma
Drugie ramię - gdy upadnie...?

Czy na nowo w nas zakwili
Cichym ptakiem - co zaśpiewa
Pieśń o dwojgu pięknych sercach
otulonych w korę drzewa...?


/Robert Miniak /

9 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet Ci zyczę!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ...i zapewnie Ewa słyszała same potakiwania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rety, sama napisałaś ten wiersz? Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, to nie moj wiersz, to jeden z pierwszych wierszy, wtedy jeszcze poczatkujacego poety, teraz to juz laureata wielu ogolnopolskich konkursow poetyckich (tych z najwyzszej polki), w tej chwili jest najlepiej zapowiadajacym sie talentym w kraju...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekny wiersz!!! i piekny blog!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny wiersz, i lubię tu zaglądać...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest Twój blog, cieszę się, że tu trafiłam :). Pozdrawiam i zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jego wiersze mają duszę, bardzo lubię właśnie te wcześniejsze wiersze Roberta. Z przyjemnością przeczytałam u Ciebie :).

    OdpowiedzUsuń