sobota, 4 kwietnia 2015

Wielkanoc w Beskidach

 Dzielę się z Wami najnowszymi ujęciami z moich stron.
 Czyli "Wielkanoc 2015" w Beskidach
Chociaż mamy jeszcze szczęście, bo 30 km dalej w Beskidzie żywieckim spadło 50 cm śniegu, a u nas, w Beskidzie śląskim tylko 20 cm.
 Zdjęcia robiłam dzisiaj koło południa, na zimowym spacerze z pieskiem
 A to już mój widok z okna.
 No i chyba tegoroczna choinka Wielkanocna...:)
Mimo wszystko a może właśnie na przekór ( pogodzie), życzę Wam wszystkim pogodnych duchem świąt wielkanocnych :)

11 komentarzy:

  1. Mam nadzieje ze tej beskidzkiej zimy nie przywiozlas do Wiednia.Ladnie sie patrzy ale nie tego oczekujemy..forsycje, zonkile, narcyze, krokusy..wszystkie one czekaja na wiosne,,my TEZ.!!!!!
    Wesolycvh Swiata Sabinko Tobie zycze i Twoim najblizszym.)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany,to ja jednak wolę Mazowsze.Mamy tu słoneczko:) Wspaniałych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Radosnego świętowania! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Hah, jak zaczęło tak mocno sypać też wyskoczyłam z aparatem, bo takie święta wielkanocne trzeba uwiecznić :) I też miałam choinkę ośnieżoną przed oknem.
    Na szczęście nie leżał śnieg długo.
    Pozdrawiam i życzę spokojnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rodzinnych, wesołych i zdrowych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Un abrazo amiguita desde la soleada España.

    OdpowiedzUsuń
  7. Un abrazo amiguita desde la soleada España.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow...ale piękne święta...tylko, że to Wielkanoc jest...ale się porobiło...

    pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  9. No to na Suwalszczyźnie wyjątkowo (na tle innych rejonów naszego kraju) święta nie były białe.

    OdpowiedzUsuń