czwartek, 10 lipca 2014

Biscornu...i odrobina Hiszpanii

Nie mam pojecia dlaczego, ale mnie sie to moje biscornu kojarzy z Hiszpania ?!
Najpierw kiedy byly tylko maki i wzorek blekitnej kratki, wygladalo na styl ludowy a moze nawet na niesmialy motyw kuchenny.
Dopiero kiedy skonczylam haftowac i zabralam sie do zszywania calosci przypomnialy mi sie te czarne koraliki, ktore wyszperalam w przepascistym pudle na "pierdolki" i wtedy pojawil sie ta mysl z Hiszpania...
Dlaczego? Pewnie kolory; blekit nieba i morza, czerwien jak maki, ktorych w maju jest tam pelno no i w polaczeniu z czernia- typowa kolorystyka hiszpanskiego stylu flamenco...
Ale to moje osobiste spostrzezenie, a kazdy ma przeciez wlasne spojrzenie i wlasna fantazje, no i chwala Bogu :)






Juz za tydzien wyjezdzam do sanatorium na cale trzy tygodnie, oprocz niezbednego bagazu zabieram rowniez moje robotki. Tym razem wybor padl na haft krzyzykowy a przede wszystkim biscornu.
Nie trzeba Bog wie ile materialu a wszystko zmiesci sie w malym pudelku...
To tylko tak na wypadek gdyby pogoda nie dopisala, albo wieczory sie dluzyly. Przygotujcie sie wiec na nowa porcje krzyzykowych "maluchow":) Pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. Życzę Ci abys zregenerowała siły w sanatorium i dobrze odpoczęła, pogody tez Ci życzę ale cos tam maleńkiego możesz zrobić :) piekne biscornu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj
    Piękna praca, odpoczywaj i czekam na kolejne prace.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wypoczynku życzę :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie przeczytałam poprzedniego postu , a tu juz nastepny raduje moje oczy, Cudny igielnik ma cos z Hiszpani , to te maki , na pewno,
    Wypoczywaj ile sie da i stawiaj xxx , mam nadzieje ze jakies zdjecia wstawisz z milego pobytu , wracam do poprzedniegi posta zobaczyc twoje prace,,
    Milego pobytu zycze,,,

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczniutki drobiazg ! Bardzo mi się podoba skrzyneczka z poprzedniego posta. To się obdarowana ucieszy !

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię tu zaglądać. Kury już szyłam, ale za haft krzyżykowy się nie zabieram. Cieszę tylko oko i zazdroszczę cierpliwości. Piękna praca. Pozdrawiam i czekam na inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełko nie na pierdołki tylko na przydasie :D Haft wygląda cudnie, a koraliki pasują idealnie! Wypoczywaj, regeneruj i wracaj z nowymi pomysłami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie haftujesz,krzyżykowe maluchy są przepiękne, życze wypoczynku w sanatorium,wszystkiego dobrego,Yolanda

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi there i am kavin, its my first occasion to commenting anywhere, whenn i read
    this post i thougght i could alo make comment due too this gold paragraph.


    Stop by my webpage :: hair loss products

    OdpowiedzUsuń