poniedziałek, 7 czerwca 2010

Każdy swoje Llooki ma...mam i ja :)


Chyba przedstawiać nie trzeba, każda z nas wie co to jest i od kogo. Więc teraz dumna, że jednak dobrze zrobiłam i zdecydowałam się na zamówienie, prezentuje Wam to co dostałam kilka dni temu, śliczne- prawda?!
Będą jeszcze inne zdjęcia z reszty zamówienia, które dostała córka, ale ta jak zobaczyła, to "porwała" i tyle ją widzieli, a ja z wrażenia zapomniałam wszystko obfocić. Postaram się błąd naprawić, bo te inne ozdoby też są naprawdę z klasą i szkoda byłoby żebyście nie obejrzały :) a więc - do zobaczenia...


10 komentarzy:

  1. Ten lniany podoba mi się chyba najbardziej, zakończony koronką :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobne,tylko w brązie i pudrowym różu.Są boskie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Łooooooo... cudowne :) No kochana, nie ma co .. Looki są przepiękne, jestem ciekawa jaki ma twoje córka :)

    Piękne, na prawdę piękne.
    Ściskam cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ozdoby piękne, bogactwo materiałów.Zestawienie kolorów takie naturalne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!!!!cudaki Ci się przytrafiły...piękne dodatki:)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalne ozdoby przyznaję:D. Wyglądają niesamowicie:D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne te looki, ja też mam, w tonacji beżowo-brązowej

    OdpowiedzUsuń