piątek, 16 kwietnia 2010

"Starocie górą" !



















Dzisiaj pokażę przerobione i zapomniane starocie.
Stojak i obrączki do serwetek, nabyte dawno temu. Każda obrączka miała inny kolor; były zabejcowane na żółto, pomarańczowo i czerwono i dopiero w trakcie pracy przekonałam się że tej bejcy zlikwidować się nie da. Drapałam, malowała, lakierowałam i przez każdą warstwę przeszedł orginalny kolor. W końcu zostawiłam jak jest, przynajmniej wygląda to teraz jak taki "porządnie" podrobiony Shabby chic...


A tu stara drewniana pomoc do
odwracania naleśników, (od kiedy jeden przy podrzucie wylądował na kaflach przy kuchennej ścianie, suto krasząc ją żółtymi kropkami, wystrzegam się wszelkich "cyrkowych akrobacji " z jedzeniem....)
Za to z pomocami kuchennymi chętnie eksperymentuję.
Kierpciuszki, to nie nasze góralskie, to prezencik z Macedonii, skąd przywiózł je mój mąż - słodkie, prawda?

8 komentarzy:

  1. :-) Te truskawy takie soczyste :-) Ja też czasem podrzucam naleśniki :-) Pozdrawiam Cie mocno Sabinko.

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Truskawki tak apetycznie wyglądają :), poza tym fajna rzecz. Ja też sprawdzę mój sprzęt kuchenny... zwlaszcza drewniany :). Buciki ładne :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wszystko odnowiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Sabinko,
    dobrze, że nie poprzestałam na zdjęciach, bo zasugerowałam się, że to tak pięknie łyżkę do butów ozdobiłaś:)
    Pozdrawiam. K. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale apetyczne ! śliczneee ! mmmniam :)dobrze, że do sezonu truskawkowego coraz bliżej, bo mi apetytu narobiłas :) swoją drogą musze wygrzebać z szuflady moje łyzki i "wziąć je na warsztat" :)

    super wszystko !

    pozdrawiam mooocno !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj widzę że idzie sezon na truskawki! Ja także ostatnio mam jakąś fazę na takie soczyste motywy. Nie wiem czy te obrączki były kompletem do stojaczka, ale idealnie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale truskawkowo :) Od razu zachciało mi się koktajlu truskawkowego :) Śliczne :) Takie radosne, wiosenne.. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łopatka z Kopciuszka przemieniła się w księżniczkę :)
    W podrzucaniu naleśników jestem kiepska... za to Odys znajduje w tym wielką zabawę :))

    OdpowiedzUsuń