niedziela, 3 stycznia 2010

Wyróżnienie...podaj dalej!





Bardzo miła niespodzianka w Nowym Roku (mam nadzieję że to dla mnie szczęśliwy omen, po nieudanym starym roku) dostałam wyróżnienie od Izy z blogu
http://belastitches.blogspot.com/

Serdecznie dziękuję, po "wielkim, poświątecznym lenistwie mobilizuje mnie to do nowych pomysłów i działań. Izabelko - serdecznie dziękuję!
Wyróżnienie przekazuję dalej;

http://ulzaciszna13.blogspot.com/ ...za powinowactwo dusz
http://m-koronka.blogspot.com/ ...za niesamowity talent
http://ewetka.blogspot.com/ ...za siłę ducha, mimo wszystko

6 komentarzy:

  1. Dziękuję Ci bardzo savannah!! to moje pierwsze wyróżnienie, jak ja mam je odebrać? :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już mam na blogu. Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję, naprawdę to dla mnie zaszczyt dostać od Ciebie wyróżnienie. Na pewno przekaże dalej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, klucze wydrukowałam na zwykłym papierze i to też był błąd bo teraz czeka mnie wieolwarstwowy proces lakierowania żeby nie były wyczuwalne. Mam ambicję tak je wtopić w tło żeby powstała głebia ;-)) ale zwykłym marketowym lakierem nie da rady. Takiego położę kilka warst potem kilka warstw takiego do decu bo one są gęstsze, potem znów zwykły a koniec może żywicę szklącą? zobaczę, oczywiście szlfowanie co kilka wartst lakieru :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo dziękuję,a jednocześnie gratuluję Tobie :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Savannah, pięknie dziękuje , jestem bardzo wzruszona tym co napisałaś , mam niewielu znajomych a jeszcze mniej przyjaciół , cieszę się ,że jesteś "pokrewną duszą " / jak mawiała moja ulubiona bohaterka z dzieciństwa -Ania z Zielonego Wzgórza / . Chwilowo mam przerwę na blogu bo nowy rok przywitał mnie mnóstwem niespodzianek , jedne miłe ,inne nie . Wszystko zaczęło się dokładnie 5 minut przed północą w sylwestra , teraz muszę poświęcić trochę czasu na rozwiązanie kilku problemów .
    Pozdrawiam Cię serdecznie i dziękuje za piękne wiersze , życzę Ci wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku 2010 -Yrsa

    OdpowiedzUsuń